Назад
Довідка про відсутність банкрутства

Довідка про відсутність банкрутства

1100 грн
від 5 годин
Ви також можете замовити консультацію за телефонами або месенджерами:

ЩО ТАКЕ ДОВІДКА ПРО ВІДСУТНІСТЬ БАНКРУТСТВА?

Довідка про відсутність банкрутства - це документ, який офіційно підтверджує, що суб’єкт підприємницької діяльності (фізична особа - підприємець чи товариство з обмеженою відповідальністю) не має судових процедур щодо банкрутства. Даний документ встановлює факт відсутності інформації в реєстрах щодо оголошення банкрутом або щодо суб’єкта розпочато процедуру банкрутства.

ЧОМУ ПОТРІБНО РОБИТИ ДОВІДКУ ПРО ВІДСУТНІСТЬ БАНКРУТСТВА?

Даний документ необхідно оформлювати для широкого спектру певних процедур, основними є:

  • участь в тендері
  • участь в аукціонах
  • участь в процедурі державних закупівель
  • договорів
  • банківські процедури (відкриття рахунку, кредит, депозит, перекази)
  • контрактів

ХТО ВИДАЄ ДОВІДКУ ПРО ВІДСУТНІСТЬ БАНКРУТСТВА?

Запит щодо надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств надсилається відповідним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцем знаходження суб’єкта підприємницької діяльності. Відповідь на запит щодо надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств відправляється у формі інформаційного листа на електронну пошту. 

ЩО УКАЗУЄТЬСЯ В ДОВІДЦІ ПРО ВІДСУТНІСТЬ БАНКРУТСТВА?

У довідці містяться дані чи було порушено справу про банкрутство щодо фізичної особи - підприємця чи юридичної особи на протязі певного періоду часу до замовлення довідки. В основному указується період від 3 до 6 місяців. 

ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ДОВІДКИ ПРО ВІДСУТНІСТЬ БАНКРУТСТВА?

Для оформлення довідки про відсутність справи про банкрутство необхідно надати певну інформацію:

  • виписка з ЄДРПОУ
  • електронна пошта
  • мета подачі довідки (тендер, банк, для договорів)

Довідки про відсутність справ про банкрутство оформлять наші юристи шляхом направлення відповідних запитів до суб’єкта владних повноважень міжрегіональному управлінню юстиції.

ТЕРМІН ДІЇ ТА СТРОК ОФОРМЛЕННЯ ДОВІДКИ ПРО ВІДСУТНІСТЬ БАНКРУТСТВА

З моменту подачі відповідного пакету документів на оформлення довідки про відсутність банкрутства, строк оформлення може займати від кількох годин до декількох робочих днів в залежності від завантаженості міжрегіонального управління органу юстиції. 

Довідка про відсутність банкрутства має термін дії - 1 місяць з моменту її видачі. Після закінчення терміну юридичної дії довідки про відсутність банкрутсва її необхідно замовляти повторно.

Юристи компанії ЕНВОЛТ нададуть Вам повну юридичну консультацію як швидко і без проблем отримати довідку про відсутність справ про банкрутство. 

Необхідні документи
# Документ Надає клієнт Готуємо ми
1

Виписка з ЄДРПОУ

Надає клієнт
2

Електронна пошта

Надає клієнт
Ціни та терміни
Отримання ідентифікаційного номера вперше
Термін оформлення - 1 робочий день (день подачі не враховується)
2700 грн
Термін оформлення - 2 робочих дні (день подачі не враховується)
1950 грн
Термін оформлення - 3-4 робочі дні
1650 грн
Термін оформлення - 5-7 робочих дні
1050 грн

Довіреність - 600 грн 

Переклад документів - оплачується окремо

 

Поновлення втраченого/пошкодженого ідентифікаційного номера
Термін оформлення - 1 робочий день (день подачі не враховується)
2500 грн
Термін оформлення - 3-4 робочих дні
1500 грн
Термін оформлення - 5-7 робочих днів
1050 грн

Довіреність - 600 грн 

Переклад документів - оплачується окремо

 

Вам також може знадобитись

img
Є що запитати?
Залиште свої контакти і ми вам допоможемо
img

Ми не обіцяємо те, чого не реально досягти.

Від нас Ви почуєте правду і лише правду

Скільки часу робиться довідка про відсутність банкрутства

На отримання довідки про відсутність банкрутства може піти від кількох годин до кількох тижнів. Термін оформлення залежить від робочого навантаження на орган юстиції.

Як отримати довідку про відсутність банкрутства

Дані про наявність або відсутність банкрутства раніше були доступні всім громадянам на сайті Міністерства юстиції. Але через воєнний стан доступ до реєстру тимчасово обмежено.
Довідка про відсутність банкрутства в Україні може бути видана спеціалізованим реєстраторським офісом або державним органом, наприклад, відомством, що здійснює реєстрацію юросіб.
Також послугу надають юридичні компанії, що мають відповідний дозвіл і значний досвід у цій сфері. До таких належить наше юридичне об'єднання «ЕНВОЛТ». Скориставшись нашими послугами, ви можете отримати довідку про відсутність банкрутства в найкоротші терміни.

Замовити довідку про відсутність банкрутства

Замовлення послуги отримання довідки з ЄРДР через наших фахівців передбачає такі етапи роботи:
1.    Формування запиту. Наш юрист допомагає збирати інформацію та правильно сформулювати запит про довідку.
2.    Подача запиту. Ми надішлемо ваш запит до Міністерства юстиції або відповідного управління, дотримуючись законодавчих вимог.
3.    Контроль строків. Наша команда відстежуватиме строки опрацювання запиту, щоб довідка про відсутність процедури банкрутства була надана вам найближчим часом.
4.    Отримання результату. Коли довідка буде готова, ми передамо її вам.
Зателефонуйте нам за номером, вказаним на сайті, замовте довідку про відсутність банкрутства, - і ми візьмемо на себе всі турботи, пов'язані з цією процедурою. Завдяки професіоналам «ЕНВОЛТ» вам не доведеться витрачати свій час. 

Довідка про відсутність банкрутства

Отримання довідки про відсутність банкрутства – важливий крок для підприємств та фізичних осіб, які бажають підтвердити свою фінансову стабільність. Цей документ є свідченням того, що особа або компанія не перебуває у процесі банкрутства та не має відповідних судових справ.

Замовити довідку про відсутність банкрутства

Щоб замовити довідку про відсутність банкрутства слід звернутися до Єдиного державного реєстру юросіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Для цього знадобляться наступні документи: заява встановленого зразка, ідентифікаційний код юридичної особи або фізособи-підприємця, а також квитанція про внесення відповідної суми в межах адмінзбору. Після подання документів, довідка буде видана протягом визначеного законодавством терміну.

Навіщо і кому потрібна довідка про відсутність банкрутства

Довідка про відсутність справи про банкрутство необхідна для багатьох цілей та різних категорій осіб. Причому найбільш актуальною вона є в наступних ситуаціях:

·       Юридичні особи для участі у тендерах – підтвердження фінансової стабільності компанії.

·       Фізичні особи для отримання кредиту – забезпечення банку інформацією про платоспроможність позичальника.

·       Підприємства для укладення контрактів – підтвердження надійності ділового партнерства.

·       Фінансові установи для проведення перевірок – внутрішній аудит та контроль фінансового стану клієнта.

·       Юрособи для реєстрації змін у статутних документах – внесення змін до реєстраційних даних у випадку реструктуризації або зміни власника.

Де можна взяти довідку про відсутність банкрутства

Отримати довідку про відсутність банкрутства можна у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) або через електронний кабінет на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Звернення до ЦНАП або подача онлайн-заявки значно спрощують процес отримання документа, забезпечуючи більшу швидкість та зручність для заявників.

Довідка про відсутність банкрутства є важливим документом, що підтверджує фінансову стабільність та надійність її надавача. Юридичне об’єднання «ЕНВОЛТ» готове допомогти своїм партнерам у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з її отриманням та іншими юридичними аспектами. Звертаючись до професіоналів, ви завжди можете розраховувати на професійний супровід та консультації, які дозволять швидко та без зайвих проблем отримати необхідні документи