Архівна довідка - це офіційна відповідь державної архівної установи на запит щодо наявності чи відсутності того чи іншого актового запису в реєстрових книгах за певний проміжок часу щодо конкретної особи.
Відділи державної реєстрації актів цивільного стану проводять реєстрацію та зберігають актові записи протягом 75 років. По завершенню даного періоду всі паперові книги з актовими записами передаються до архівних установ і надалі зберігаються там. Тому, якщо у Вас виникла необхідність отримати дублікат документа, що був виданий більше ніж 75 років тому - Вам потрібно отримувати архівну довідку. Довідка з державного архіву має таку ж юридичну силу, що і свідоцтво РАЦС, проте іноді юридична процедура може потребувати додаткових судових процедур, таких як встановлення юридичного факту.
ДЕ ОТРИМАТИ АРХІВНУ ДОВІДКУ
Щоб отримати архівну довідку Вам потрібно звернутись із запитом до обласного державного архіву або ж до державного архіву міста обласного значення. Ви можете звернутись безпосередньо в архів або ж звернутись до відділу ДРАЦС, який направить запит до відповідного державного архіву. Також від Вашого імені виконати зазначені вище операції, згідно законодавства України, може адвокат або ж представник за довіреністю.
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА АРХІВНА ДОВІДКА
Архівні довідки можуть бути застосовані абсолютно в будь-якій життєвій ситуації, де Вам необхідно підтвердити ті чи інші юридичні факти, а також засвідчити факт родинних стосунків з певною особою, як, наприклад, перепоховання родича, який помер більш ніж 75 років тому. Проте найчастіше архівні довідки отримують іноземці, які виявили бажання набути громадянство України за територіальним походженням. Для цього їм необхідно довести факт, що їх найближчі родичі народились на території сучасної України. Так як зазвичай такими родичами виступають бабусі, дідусі, прабабусі та прадідусі, які народились задовго до 1949 року, тоді процедура отримання архівної довідки стає незамінним кроком на шляху до отримання українського громадянства.
АРХІВНА ДОВІДКА ЗРАЗОК
Нижче Ви знайдете зразок архівної довідки. Проте трапляються випадки, коли в книгах реєстрації не збереглись запитувані Вами юридичні факти, тоді архівна довідка міститиме інформацію про те, що жодних даних щодо даної особи не було знайдено.
Адвокати юридичного обʼєднання ЕНВОЛТ залюбки проконсультують Вас щодо процедури отримання довідки з державного архіву, а також зможуть Вам надати свої представницькі адвокатські послуги та витребувати необхідні Вам архівні довідки.
# | Документ | Надає клієнт | Готуємо ми |
---|---|---|---|
1 |
Паспорт заявника копія |
Надає клієнт
|
|
2 |
Нотаріальна довіреність |
Готуємо ми
|
|
3 |
Документ, що підтверджує зміну прізвища/імені |
Надає клієнт
|
|
4 |
Документ про підтвердження родинних стосунків (у разі витребування документів родичів) |
Надає клієнт
|
|
5 |
Додаткові документи щодо запитуваної особи (свідоцтва, паспорт, іпн тощо) |
Надає клієнт
|